Ofte Stilte Spørsmål
Ofte stilte spørsmål
På denne siden kan du finne svar på spørsmål som våre kunder ofte stiller oss. Dersom du ikke finner svar, vennligst ta kontakt med oss.
Husk: aldri legg til dine kredittkortopplysninger når du tar kontakt med oss.
APP
Kan jeg endre bestillingen min ved hjelp av Avis-appen uten å være koblet til WiFi?
Planlegger du en roadtrip? Start turen din her.
Er bildet som vises i Avis-appen den faktiske bilen jeg har leid?
Planlegger du en roadtrip? Start turen din her.
Jeg har ankommet tidligere enn hentetiden jeg oppga ved bestilling og har ikke fått tildelt bilen ennå. Jeg bestilte via Avis-appen. Hva må jeg gjøre?
Planlegger du en roadtrip? Start turen din her.
Hvor lang tid i forveien kan jeg velge bilen jeg ønsker ved bruk av selvbetjeningsfunksjonaliteten i Avis-appen når jeg er medlem av Avis Preferred?
Planlegger du en roadtrip? Start turen din her.
Må jeg betale ekstra for å endre bil via selvbetjeningsfunksjonaliteten i Avis-appen?
Planlegger du en roadtrip? Start turen din her.
Har jeg en viss tid på meg til å velge ønsket bil med selvbetjeningsfunksjonaliteten i Avis-appen?
Planlegger du en roadtrip? Start turen din her.
Kan jeg se hvilken tilstand bilen er i ved å bruke selvbetjeningsfunksjonaliteten i Avis-appen?
Planlegger du en roadtrip? Start turen din her.
Hva gjør jeg hvis jeg endrer mening når jeg kommer til bilen og bruker selvbetjeningsfunksjonaliteten i Avis-appen?
Planlegger du en roadtrip? Start turen din her.
Hva skjer hvis det tar for lang tid før jeg kommer til bilen når jeg bruker selvbetjeningsfunksjonaliteten i Avis-appen? (Hvis jeg f.eks. står fast i passkontrollen)
Planlegger du en roadtrip? Start turen din her.
Hvor lang tid har jeg fra jeg bekrefter bilen via selvbetjeningsfunksjonaliteten i appen til jeg henter den uten å bli belastet?
Planlegger du en roadtrip? Start turen din her.